three years :)
Monday, September 3, 2012 | 8:34 PM | 0 mustaches
assalamualaikum bloggy ,
alhamdulillah
its has been three years we celebrate eid together ,
and sangat sangat berharap yang kite dapat menyambut bulan syawal samesame smpai lah kite tutup mata .
insyaAllah .
and engatlah sayang
THREE years , rasenye dah cukup untuk buktikan yang saya sangatlah bahagia dengan awak .
thanks to HIM :)
EVEN , Sometimes you make me happiest person on earth, sometimes you're the reason for the tears in my eyes but ur the one that will put a smile back to my face :)
I'm sorry if sometimes I get a little jealous, thinking that someone else could make you happier than I could. #DearAwak tolong jangan suruh saya stop sayang awak. kalau awak nak tahu , setiap saat sayang saya terhadap awak akan bertambah :')
TAPII kalau awak nak tinggalkan saya , boleh . Tapi saya mohon awak carilah yang lebih baik dari saya . Dengan itu saya boleh tersenyum .
heee , i love you so damn much buncit sayang :)





